Denna hemsida innehåller i första hand kåserier. Dessa kåserier är tagna ur händelser och upplevelser i mitt liv. Det innebär att DU som läser dem eventuellt kan känna igen dig men den igenkänningen är endast perceptuell eftersom jag, som författare till dem, förbehåller mig rätten till en konstnärlig twist i kåserierna. Jag lägger in nya kåserier i mån av tid och hoppas att du som läsare har minst lika roligt när du läser dem som jag har när jag skriver dem.

Jag provar nytt tänk.

Hej alla
Jag har och har haft svårt att få tiden att gå ihop och således har bloggen fått stå tillbaka. Det tar lång tid att få till en text och ännu längre tid tar det att skriva ett kåseri vilket medfört att det inte blivit mycket skrivet här i min blogg på senaste tiden. Samtidigt med detta har jag planer på att utöka handarbetsförsäljningen och lägga upp mina alster under fliken försäljning här på min bloggsida. Jag tänker också att jag ska skriva mer under de olika kategorierna jag skapat. Bland annat finns där kategorin "Promenader" vilket jag ju gör dagligen.Jag kom på att jag kan skriva en liten bit i taget (förutom själva kåserierna) och publicera det styckevis och då skriva fortsättning följer så länge inlägget inte är helt klart.
 
Jag vet inte hur det kommer att upplevas och om det blir tydligt men om jag provar får jag förhoppningsvis veta. Ni får gärna kommentera med både ris och ros för det är ju hur ni upplever bloggen som är det viktiga.

Kommentera här: