Denna hemsida innehÄller i första hand kÄserier. Dessa kÄserier Àr tagna ur hÀndelser och upplevelser i mitt liv. Det innebÀr att DU som lÀser dem eventuellt kan kÀnna igen dig men den igenkÀnningen Àr endast perceptuell eftersom jag, som författare till dem, förbehÄller mig rÀtten till en konstnÀrlig twist i kÄserierna. Jag lÀgger in nya kÄserier i mÄn av tid och hoppas att du som lÀsare har minst lika roligt nÀr du lÀser dem som jag har nÀr jag skriver dem.

Laddproblem

🙄Inser att jag inte begriper vad Telias kontantkortval innebĂ€r. Åkte en mil idag för att lyssna pĂ„ ett meddelande för att inse att mitt saldo var noll trots att jag laddat trodde jag. Jag har ju ingen tĂ€ckning hemma! Bara det Ă€r anmĂ€rkningsvĂ€rt. LĂ€ste pĂ„ hemsidan att 2 GB surf innebĂ€r att man fĂ„r surf och 100 samtal och laddar med det via min bank. Det visar sig dĂ„ att det inte Ă€r samma utan det var visst bara surf. đŸ‘ș Jag skulle valt enkel för det var bara samtal jag ville ha. đŸ˜« Inser att ordet "enkel" betyder att man bara vill anvĂ€nda sin telefon som en telefon!!! đŸ˜¶ Gud vad gammal och förlegad jag Ă€r. Ska det va sĂ„!!!
 
Har nu, IGEN insÄg jag, anmÀlt dÄlig tÀckning pÄ Felias hemsida. Nej vÀnta, Telia heter de. Jag vet inte hur mÄnga gÄnger jag har anmÀlt dÀr men inser ju att det Àr lika lönlöst som att be Donald Trump ta sitt förnuft till fÄnga (haha han har ju inget). 

Kommentera hÀr: