Denna hemsida innehåller i första hand kåserier. Dessa kåserier är tagna ur händelser och upplevelser i mitt liv. Det innebär att DU som läser dem eventuellt kan känna igen dig men den igenkänningen är endast perceptuell eftersom jag, som författare till dem, förbehåller mig rätten till en konstnärlig twist i kåserierna. Jag lägger in nya kåserier i mån av tid och hoppas att du som läsare har minst lika roligt när du läser dem som jag har när jag skriver dem.

Vilande på grund av tidsbrist.

Jag är medveten om att jag har försummat denna blogg under en lång tid nu. Så snart jag renoverat klart på ett sådant sätt att det inte längre hänger som ett mörkt moln över mig kommer jag att återuppta skrivandet. Jag älskar att skriva och då främst kåserier men just nu har jag hamnat i tidsbristdilemmat. För att inte köra mig själv rätt in i kaklet måste jag prioritera och just nu måste skrivandet stå tillbaka.
Med hopp om ett återseende, vänligen/
Marjukka

Kommentera här: